Prekių komentarų tvarkymo taisyklės
-
Detaily®.lt Prekių komentarų tvarkymo taisyklės
I. Sąvokos
- Duomenų valdytojas ir svetainės www.detaily.lt operatorius yra MB „Svarbios detalės”, įmonės kodas 304087984, buveinės adresas: Šiaurės pr. 79-13 Kaunas, telefonas: +370 634 54456, el. pašto adresas: shop@detaily.lt
- Šios vartotojų Komentarų tvarkymo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato www.detaily.lt Klientų Komentarų apie įsigytas prekes rinkimo, tvarkymo ir jų viešinimo tvarką.
- Detaily®.lt – internetinė parduotuvė, veikianti adresu www.detaily.lt
- Komentaras – tai Kliento, pateikta atvira nuomonė apie prekę, kurią įsigijo Detaily®.lt
- Reitingas – tai Kliento įsigytos prekės internėtinėje svetainėje pateiktas įvertinimas „balais“ 5 (penkių) žvaigždučių sistemoje.
- Klientas – fizinis arba juridinis asmuo, įsigijęs prekių internetinėje parduotuvėje Detaily®.lt
- Kitos Taisyklėse naudojamos sąvokos suprantamos taip, kaip apibrėžtos Lietuvos Respublikos reklamos įstatyme, Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatyme ir kituose teisės aktuose.
II. Prekių komentarų rinkimo tvarka
- Bendrovė skelbia autentiškus, t.y. tik pačių Klientų sukurtus ir Bendrovei pateiktus Komentarus. Koreguojamas gali būti tik pranešimo ilgis, akivaizdžios gramatinės ar skyrybos klaidos.
- Komentarai renkami neatlygintinai, Kliento iniciatyva, pateikiant atsiliepimą apie publikuojamas prekes
- Bendras Reitingų balas skaičiuojamas išvedus aritmetinį vidurkį, t. y. susumavus visus gautus įvertinimų balus (žvaigždutes) ir padalijus juos iš gautų įvertinimų balų skaičiaus.
- Komentarus gali palikti visi vartotojai nurodydami Reitingo balą, Vardą, el. pašto adresą ir Komentarą.
- Komentaras skelbiamas tik patvirtinus įsigijimo Detaily®.lt faktą
- Bendrovė skelbia tiek teigiamus, tiek neigiamus vartotojų Komentarus apie prekes
-
Bendrovė neskelbia komentarų ir turi teisę blokuoti komentarus, kurie:
- – yra susiję su nelegalia veikla;
- – Komentarų turinys yra įžeidžiantis;
- – Komentaruose yra keiksmažodžių, neapykantos kurstymo, diskriminacijos, grasinimų ir pan.
- – Komentare yra pateikiama melaginga informacija;
- – Apsimestinių vartotojų komentarų;
- – Komentarų turinys yra reklaminis.
- Detaily® .lt viešai rodo tik Komentarą pateikusio asmens vardą ir Komentaro turinį.
- Vadovaujantis teisės aktų reikalavimais el. pašto adresas, telefono numeris ar kita informacija susijusi su asmeniu, kuris pateikė Komentarą nėra publikuojama teisėtais pagrindais.
- Detaily®.lt gali priimti, atmesti arba pašalinti atsiliepimus savo nuožiūra.
- Komentarai skelbiami valstybine – lietuvių kalba.
- Bendrovė neprisiima atsakomybės už patalpintus atsiliepimus, vertinimus ir iš jų kilusias pretenzijas ar nuostolius.
- Bendrovė turi teisę keisti, taisyti ir pildyti Taisykles teisės aktuose nustatyta tvarka. Taisyklių pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo internetinėje parduotuvėje momento.
III. Baigiamosios nuostatos
- Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 2019/2161.
- Asmens identifikacijos dėl pateikto Atsiliepimo ir (ar) Reitingo apie prekę tikslu bei siekdama vartotojams leisti susipažinti su internetinėje svetainėje įsigijusių prekę pirkėjų patirtimi ir nuomone (vertinimu), Detaily®.lt tvarko Klientų pateiktus asmens duomenis. Daugiau apie asmens duomenų tvarkymą galima sužinoti Detaily®.lt privatumo politikoje.
- Asmenys gali kreiptis dėl Bendrovės vykdomo Atsiliepimų tvarkymo el. paštu: shop@detaily.lt
- Asmenys, manantys, kad jų teisės buvo pažeistos, gali prašymą/skundą pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformojgue https://ec.europa.eu/odr/.